Friday, April 26, 2013

GEMUK........


assalamualaikum......hye uollsss!! salam jumaat kepada semua yg sudi singgah ke blog ni...(ade ke ? kui22)..sebelum memulakan entry ni...marilah same2 bertafakur memanjatkan kesyukuran ke hadrat illahi di atas segala limpah dan kurniaNya....keranaNya kita masih lagi bernafas untuk menyambung sisa2 perjuangan kehidupan ...ceewaahhh!






alhamdulillah......syukran ya ALLAH....

berdasarkan title diatas, sy dgn bangganye ingin menyatakan yg sy dah GEMUK....arghhhh...pada mulanya, bila berat badan makin naik, rase mcm seronok la...kan aku mmg nak berat badan 50 kg...mission accomplish..tp makin lame makin membesar lak...and berat yg paling latest ialah 54.6 kg...omg....kenaikan berat badan yg amat drastik (aku rase la...huhu)..ape yg aku rase sekarang???

\

ha...tu la die...x tau nak habaq lagu mana...nak kate makan byk, mcm biase je...org2 yg dah lama x jumpe aku cakap aku makin kurus...tp family aku kate aku gemuk..so respon from my family is more important than others kan..so skrg dgn bangganya aku nak post gambr aku yg paling latest, terkini and masih fresh..terbaik dr ladang...kuiii222...


p/s : ya..ya..ya..i know yg i makin gelap skrg...my doc said, that is normal...when you done with the treatment, you will cerah again.....phewww....

hahahai....gelak sorg2 aku ngk pic sendiri...mau x gelak..nampak x pipi aku yg makin naik tu..kui22...tp ni rasenye faktor tudung ni...huhu....hingga ke hari ni, x tau berat dah berapa.....takot nak pi timbang berat badan...baju2 dah separuh laci dah buang...x muat...alahai...skrg size baju i M ok....dah x leh wear size S....omg....mcm x percaya....tp ape2 pun..tetap bersyukur..gemuk ke ape ke yg penting sihat..betoi x?hehehe...


x sabar nak menanti kehadiran bulan mei sbb nak say babai to april..hehe....hari penting semakin dekat...sekali lagi mengharapkan yg terbaik dan semuanya berjalan dengan lancar dan mengikut apa yang telah dirancang.....aminnn..(ya ALLAH makbulkanlah doa hambaMU ini...aminn...aminn...)

so ni je la utk entry kali ni...daa~~~

p/s : yeay!! my sticker and props dah sampai...gojes mojes uollss...thanx efkay creation.....will booked you for our guest book nnt.. ;)

No comments:

Post a Comment